1.Zużyty papier.
Wystarczy kupić kawałek papieru w skateshopie, zerwać papier z deski i nakleić
nowy.
3.Wymiana kółek.
Poprostu odkręć kółka,wyciągnij zużyte, włóż nowe i je dokręć.
Wymieniaj kółka, gdy Ci się zniszczą.
2.Wypadająca ośka.
Nanieś na końcówke ośki trochę mocnego kleju np:Super glue,kropelka.itp..
Następnie włóż ośke w to miejce skąd wypadła. Poczekaj kilka minut, aż
klej zaschnie.
3.Wyrwany gwint.
Jeżeli z ośki wypadło Ci kółko to włóż je na spowrotem na to miejsce.
Następnie na miejsce gwintu nałóż trochę mocnego kleju . Nałóż nakrętke
na posmarowane miejsce klejem. Poczekaj kilka minut, aż klej zaschnie.
4.Jak nakleić blat.
Wiele osób pyta jak założyć taki blacik, albo jak go wydrukować? Więc to
jest banał. Wystarczy chcieć.]
Wiec najpierw trzeba zapisać sobie obrazek z blatem na kompie
;). To chyba każdy wie. Teraz trzeba zmienić jego rozmiar do druku. Tutaj
polecam fachowy program do grafiki, jakim jest Photoshop. żaden paint, bo paint
to tandeta. Trzeba ustawić wielkość blatu na 96x25mm, nie zważając na
zniekształcenia, bo będą tak niewielkie, że tego nie zauważymy. Teraz
drukujemy to na NORMALNYM papierze, nic nie kombinujemy.
Teraz trzeba taki blat nakleić. Wiec wycinamy go dokładnie.
Trzeba tak wyciąć, żeby był mniejszy o 1mm z każdej strony, żeby była
taka ładna ramka dookoła.
Gdy już go wycięliśmy trzeba go nakleić. Tutaj s? dwa
sposoby:
1. Naklejamy nasz blacik na taśmą dwustronną, wycinamy dokładnie razem z taśmą
i naklejamy na FB
2. Smarujemy nasz blacik klejem szkolnym lub wikolem (ale nie za dużo), i
naklejamy na FB
No i właściwie gotowe. Ale jest jeszcze jedna rzecz. Trzeba
jakoś zabespieczyć nasz blacik przed zniszczeniem! Do tego celu użyjemy albo
taśmy klejącej albo lakieru
1. Lakier
- Bierzemy bezbarwny lakier do paznokci lub do drewna
- Maczamy w nim pędzelek i smarujemy po całym blacie
- żeby było porządniejsze po wyschnięciu smarujemy jeszcze raz
2. Taśma klejąca
- Bierzemy szeroką, przeźroczystą taśme klejącą, szerszą niż FB
- Naklejamy ją na naszą grafike i wycinamy nadmiar.
|